Monday, July 4, 2011

malas

semakin lama semakin malas nak menghapdate blog nie .aku tengok blog nie pown dah besawang jea kan . sebab ape . sebab terlampau lhaa malas nak menaip sekarang kan . nak bukak lappy nie pown aku rasa dah macam jadi satu beban dekat aku . kan betapa malas nye lhaa ku kan wahai nurul amira! ape nak jadik . pown tak taw . nak kate takde cerita . banyak jugak cerita sebenarnya . tapi tuh lhaa kan kalau dah malas nie lhaa yang jadikk . tapi sejak dua tiga hari nie kan aku rasa macam hepy jea kan hidup aku . aman jea sebab ape . sebab die ada dekat dengan aku! tuh yang takde masalh poblem macam selalu kan . ayat macam hary hary betekak. kantoii sendiri . tapi sekarang alhamdulillah lhaa kan semua dah oke! memang harap seharapnye takde lagy apa apa kan lepas nie . memang aku tanak lagy ada jea orang laen muncul . yelah sebelum nie pown lepas satu . satu yang datang boleh naek sawan aku nak fikir . tanak lhaa kan fikir yang buruk buruk lagy lepas nie . yang nak bunga bunga jea datang! HAHA . seronok kan kalau hidup takde poblem . tapi mustahel lhaa tuh semua kan . mana ada hidup takde masalah . betol tak .

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG