Saturday, May 12, 2012

.assalamualaikum. 

sumpah berhabuk gila kan blog aku , sungguh memang malas lagi takde idea nak update . tapi malam nie rasa macam ada idea nak menaip. aku nak sentuh pasal persahabatan . aku tengok manusia sekarang nie memang dah tak pentingkan persahabatan yang memang dah lama terikat kan . yaww kenapa aku cakap macam tuh sebab semua tuh terjadi dekat aku sekarang , jujur aku cakap aku sayangkan friendship aku dengan dia tapi nak buat macam mana kalau dia lebih perlukan orang lain daripada aku sendiri. memang dah lama aku kawan kenal dengan dia , aku dah anggap dia macam adik beradik aku sendiri. tapi aku tak tahu apa sebab kali nie kau buat aku macam nie sekali lagi . aku rasa macam takde sebab dia buat aku macam lagi sekali , tapi tuh semua kehendak masing masing. bohong kalau aku cakap aku tak rindu nak gurau dengan kau. kalau aku ada salah yang aku tak nampak aku mintak maaf . sumpah aku rindu kau sahabat T_T

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG