Sunday, December 11, 2011

.assalamualaikum.

hari nie aku nak story pasal anniversary aku dengan alep , haa sebelum tuh sesiapa yang terasa meluat tanak baca aku tak suruh pown kau orang baca , tapi kalau setakat baca nak mengutuk aku sebaiknya berambos angkat kau punyehh mate tuh pergi tengok mende lain oke ! 
semalam genap aku dengan alep setahun sebelas bulan . alhamdulillah still sampai sekarang dengan dia , even banyak dugaan yang besar besar datang yang boleh buat kiteorang give up , mungkin sebab sayangkan semua nie sanggup tahankan semua . tapi bila nak ingat benda yang lama yang dah lepas memang sakitkan , eh biar lahh kan benda dah jadi aku malas nak ingat balik yang penting sekarang aku dengan alep dah happy ! alhamdulillah kan , apa yang patud aku buat sekarang jaga apa yang ada nie sehabis baik mungkin. insyaallah(:


finally ! dapat jugak tengok ~ombak rindu~ hee , tenkiu eh sayang sebab bawak iteww tengok . kalau tak memang aku tunggu vcd jeaa jawab nya. tengok nie semalam 10december , hee genap setahun 11bulan aku dengan alep . yeahhhhhaaaa lagi lahh berombak ombak aku! haha , oke not bad cerita dia memang terbaik lahh kan . umall jeaa yang sampai nak pegy jauh jauh semata mata ombak rindu memang tak lahh aku kan , janji aku dapat tengok. sekali aku dapat tambahkan tekak aku yang sememangnya sakit nie lagi bertambah tambah sakit . terima kasih lahh sayang , untung dapat boyfriend kaki karaoke! -_-
tapi seriously , memang happy dapat lepak dengan dia semalam !



 
iloveyouu sayangg(:
hope everlasting . missyou so muchh!

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG