Monday, November 28, 2011

assalamualaikum.

sumpah! happy sangat sangat hari nie sebab dapat spend time dengan my yayank! terima kasih banyak banyak sebab bawak saya jalan jalan hari nie . lepak jusco then gerak city square tengok movie aku bukan tomboy haa not bad best jugak lahh kan . then makan lepas tuh lepak danga bercinta sekejap (:

terima kasih sekali lagi oke sayang sebab awak dah bahagia hidup saya selama nie dengan telatah awak yang selalu nak buat saya ketawa yang selalu nak buat hari hari saya sempurna dengan senyum awak walaupun saya tak nampak senyum tuh  tapi saya dapat rasa senyum tuh dalam hati #jiwang tak masal ah lantak blog gua! 
sekian lama kan tak hang dengan dia hari nie dapat jugak! 
seriously hari ini saya betul betul happy dengan awak sayang! 

iloveyouu muhammad alepp(:

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG