Thursday, June 9, 2011

awak yang saya sayang !

   morning korunk ! awal ke aku bangun . oke jangan perasan aku belum tydo pown lagy oke . mata nie tah kenapa tak reti nak mengantuk . kan salahkan mata tang terkebil kebil . hahaha . korunk mesty tertanya tanya kan kenapa lhaa balek balek muka mamat dekat atas nie yang ada . macam takde muka orang lain kan . tak baik korunk nie . handsome kan . bagi aku ! sebab ada ke perempuan yang cakap boyfie dia buruk . mesty tak ada kan . sooo die memang handsome . sape yang tak suka nak terbelahak pegy mampus . hoho . sebenarnya aku nak kongc dengan korunk macam mana aku boleh kenal dengan dia nie . hihihi . siapa yang tak suka jangan teruskan . aku tak suruh baca pown then korunk boleh click cepat cepat button close kat atas uhh . 
   dekat sini bermula semua nya . malam tuh aku dengan alya dah kering otak nie fikir mana nak pegy . memang aku takde arah tuju yang benar masa tuh kan alya ! then aku mengambil keputusan yang drastik untuk pegy ke rumah eyqa . malam malam kan memang best mengumpat . byase lhaa kan perempuan . hamboi keji sangat perangai . then bila dah sampai aku memang tak tefikir pown yang dia tengah jumpa orang masa tuh . then berhentykan moto . aku diam sekejap . yelah baru nak panas kan enjin baru sampai . bila mulut tweety aku yang comel nie dah bersuara memang tak boleh diam . aku pown saje meramahkan diri malam tuh tanya lhaa dekat eyqa siapakah gerangan putera katak yang sedang berhadapan dengan aku sekarang nie kan . hahaha . then story punya story rupa rapanya mamat yang tergila gilakan dia tuhh datang mai tempat aku nak jumpe eyqa . ouhh yahh dengan muka tataw malu dengan lantang dah lunak merdu suara aku . siapa mukhsin ? soalan pertama yang terkelua dari anak tekak aku . hahaha . yelah aku tataw nama dia yang betul asal aku boleh bedal aku bedal lahh kan . sebab time tuhh die datang bedue . budak tuh dengan mamat atas nie lhaa kan . tapi mamat atas nie kerek tanak becakap langsong dengan aku . tak berapa nak heran lhaa kan sebab aku pown malam uhh memang takde bekenannya nak kenal dengan dia nie . ceittt jual mahal lhaa kan . just aku cuma dapat tawu nama dia alep . tuh pown sepatah aku tanya sepatah dia jawab . malu lahh kan tak kenal first time pulak tuh jumpe . katenya lhaa kan . hahaha
     dah memekak malam uhh depan rumah orang . biadap kan buad bising dekat rumah orang . haha aku pown memohon diri dengan alya mintak pulang kerumah . yelahh da malam tak elok anak dara kelua malam malam . macam nak muntah sambil menaip . XD 
bila dah sampai rumah alya . masok jea bilik . kejap jangan nak pelik malam tuh aku tydo rumah dia . hee . alya ney boleh bekenan pulak dengan si buda alep nie . yalahh sebab macam style lhaa kan mamat kerek nie mase jumpe tadi . haaha . alya tegerak jantung suruh aku mintak number phone alep dekat eyqa . haishh jangan nak terkejut sangat lhaa kan memang aku dengan alya yang starting semua . hahah . bila usha usha dapat jugak akhirnya . macam susah kan bunyi nak dapat number budak maket macam dia nie kan . hoho 2hary lepas jumpa kalau tak silap aku kan baru dapat number dia . mula mula alya takot jugak nak text dulu kan . yelahh kalau tak layan maunya tak malu kan padan dengan muka sendiri lhaa time uhh . tapi dengan berkat aku semayang hajat kan . hoho bohong besar . naseb dia sudi lhaa kan reply text kawan aku kan . hee . tapi sumpah kan memang hati aku nie tak ingin langsung nak kenal dengan mamat nie . ceyhh kerek lhaa pulak kan . then dah text text . kiteorang start lhaa lepak kan . dekat rumah alya saje . then bila dah lepak uhh aku dapat tawu yang dia nie dapat PLKN . singkatan program latihan khidmat neraka . hahah . eii sama kan dengan aku . tapi dia panggilan yang pertama soo dia berambus dulu lhaa kan . aku belum dapat tawu lagy yang keberape . aku still ingat sampai 2pagy kan lepak . seronok gila ! tapi yelahh kan lagi berapa hary jea dia nak pegi . tuh jelah time nak lepak . entah macam mana kan aku bole TERsuka kan dengan dia malam uhh . haiyoo . hoho . still fresh lagy ayat belagak dia masa mula mula nak rapat dengan dia . takpe lhaa alya . alep dah kawan dengan alya pown dah cukop . kiwak kan ayat dia macam tuh bila alya suruh dia text aku . punya lhaa balagak . ya allah macam mintak penalty kan mamat nie . hahaha
      tapi alya pandai pancing dia . yelahh tak salah kan kalau nak berkawan ramai ramai tak mati pown kan . hoho . alya dah tawu aku suka mamat nie . alya kodd orang first yang tawu . bestie aku kan . tapi jahad lhaa aku kan . suka denkat dia nie sebab alya pown suka dia kan -,- 
tapi alya memang jenis suka mengalah kan dengan kawan kawan kan kau gemok . tuh perangai kaw yang ta panh berubah dari sulu sampai sekarang kan . tah macam mana bila malam last dia dekat sini sebelum esoknya dia berambos pegy PLKN uhh . macam mana aku balek rumah air mata aku jatuh tanak berhenti langsung . laju jea dah macam air banjir kan . malam tuh pulak dia tak text aku langsung . lagy lhaa sedih kan . ALLAH jea yang tawu apa yang aku rasa malam tuh . macam macam rasa ada . nak buad macam mana . nak tanak dia kena pegy jugak kan . lepas dia dah pegy tuh . seminngu aku tak dapat cerita pasal dia . dia diam macam tuh jea kan . hampa sungguh masa tuh . yelahh mesty dia dah jumpa orang baru dekat sana . tuh jea yang melekat dekat kepala hotak aku nie . kat sana mana boleh pegang hp . dapat pown sabtu ahad jea kan . malam sabtu 9 hari bulan . sedang seronok menonton telebesen . tiba tiba hp aku yang lama menyepi uhh berbunyi . macam pelik gituh sape lhaa call aku malam malam . yahh number tak kenal ikotkan memang tanak angkat . elakkan dari memekak bunyi banyak kali baik aku angkat kan . hahha . ya allah aku rasa macam nak melonjak gembira bila alep yang call aku . lepas seminggu lamanya . ceihh macam bertahun jugak kan . hoho . dah bual bual then aku dengan dia text . aku rasa macam nak melonjak gembira kan bila dia cakap dia rindu aku ! hahaha . macam tak percaya siaaa budak kerek nie rindu aku ! hahaha . then bila ayat madah punjangga aku dengan dia dah kelua malam uhh . lagi sekali macam tak percaya dia ajak aku couple dengan dia . hahha . kasar betul ayat . sungguh memang aku tak percaya yang sebenarnya dia sayang aku . dia suka aku jugak . aku tak betepuk sebelah kaki kan . dan dia lelaki pertama yang aku suka aku bejaya cairkan . hahaha . ayat macam chibai siaaaa . hahaha . tepat lhaa . 12:10 minit . makna nya dah masok 10 hary bulan lhaa kan . aku jadi makwe gemok kesayangan dia sampai lhaa sekarang . memang aku mengaku lhaa kan walaupun aku dengan dia banyak benda benda berat yang kiteorang tempuh alhamdullilah kiteorang dapat tahankan relationship nie . yelah siapa yang tak sayang kan setiap relationship yang jadi kan . terlalu sayang bagi aku nak hancurkan semua . sebenarnya banyak jalan story aku dah potong . kalau tak potong . sikit punya panjang kan cerita nie . bila nak habes ! hahaha . too my sayang . terima kasih sayang nak ucapkan sebab sudi terima saya . dah hepykan hidup saya . skema tak ayat ! hahaha . XD
      mesty korunk tertanya tanya kan macam mana aku boleh TERsangkut dengan dia kan . kuasa ALLAH takde siapa yang boleh sangkal . TERIMA KASIH ALLAH . (:

MUHAMMAD ALIFF . SAYA SAYANG AWAK . HARI INI . ESOK DAN SELAMANYA . TAK AKAN PERNAH BERHENTI WALAUPUN SESAAT . cewahhh . (:

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG