Thursday, June 2, 2011

no title .

assalamualaikum semua . hee . macam suram kan malam nie . tengok title kat atas nie pown dah cukop kan . humm . memang terasa bosan . borink . haishh semua adelahh kan . sejak sejak boyfren merangkap nak jadi laki aku dengan adek aku dah berambos balek campus . haishh . -,-
rindu jangan cakap lhaa kan . memang rindu tahap gaban . lagy lagy dengan jantung haty saya . rindu dah muncul semula kan . lepas sebulan puaskan rindu dengan die . lepas die balek . teddy die jea yang jadi mangsa pelok aku . yelahh nak pelok die jauh sangat kan . nak tunggu dia balek lame lagy . saba jea yang boleh kann . nak buad macam mane . dah jalan story nye macam nie . KATEnye . terima aje lhaa kan . janji kekal kan sayang . ):
macam macam yang jadi mase sem lepas . memang fobia jugak nak lepaskan dia balek puncak . tapi tuh semua masa depan die kan . relakan jugak . nak buad ape lagy kan . janji dia dah tak ulang lagy apa yang dia da penah buad dulu . fobia sangat bile dia sebot pekataan dinner hary tuh . memang ta boleh denga . aku pown tataw bila aku dapat lupekan semua tuh . bagy aku tuh bende tuh semua macam semalam jadi . memang aku dah nampak dia dah banyak berubah . tapi aku tanak dia berubah lupakan aku ! memang tanak . saket hoooo ! aku rasa ramai yang gelak kalau aku dengan dia gaduh kan . kenapa aku cakap macam tuh biarkan aku dengan dia jea yang tawu . hal rumah tangge mane boleh bagy tawu kan . hee .
kalau dah rindu ape boleh jadi kan . tengok gamba pown tak jalan . denga suara pown tak hilang . haishh . nak orang nye jugak . aku rindu nak pelok die . nak ciom dia . nak cubit dia . nak dengki dia . nak kenakan dia . rindu semua ouhhh ! korunk nak kate aku manje dengan kate lhaa . memang ! aku manja terlebey dengan dia . ade masala ? kalau tadde bagos . kalau ade gy mampos ! yang penting aku rindu gyle gaban dengan dia ! kali nie aku takkan lepas kan dia walaupown ape yang jadi ! kite dah janji kan sayang ! susah senang same same kan gemok ! ngeh ngeh .



[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG