Saturday, June 4, 2011

tak kenal ta payah cakap

jam randik dekat rumah nie dah menunjukkan pukol 3:41a.m . haissshh mate nie still ta bole tydo kan . nak text dengan bakal suami . game ta habes habes . oke lantak dia ta maen laen sudah kan . senang hati . memandangkan mate nie setan belom begayot gayot . tilam bantal pown nak memanggil lagy . saje jea nak meng-update blog nie . ceitt . macam ramai jea kan yang nak baca aku mengarot dalam nie . oke . tadi aku macam baru teringat kan . ramai yang cakap muka orang belagak . garang . tuhh ayat yang siapa yang belum kenal aku lhaa kan . tapi bile dah kenal lain kan jadi . hee . siapa yang kenal aku rapat dengan aku tawu lhaa kan aku macam mana . pelik betul muka comel macam nie kate garang . HAHAHA . oke stopp mengarott . sape yang nak muntah silakan . (:
Nak dikatakan separuh kawan kawan aku cakap macam tuhh . sebelum kenal dengan aku . even sepupu sepapat sendiri pown cakap macam tuhh . nak buad macam mana kan . ALLAH da ciptakan aku macam nie . ta kesah lhaa muka macam mana kan . yang penting aku sempurna fizikal serta mental . ceewaaahh . tapi kadang kadang kan . aku menyirap jugak lhaa kan . ada sesetangah orang . dala tak kenal aku . datang dari cerukk KAMPUNG mana . nak judge aku sesuka haty . kalau korunk . mesty korunk marah betol tak . yea aku memang seorang perempuan yang gyle gyle . bukan gyle glamour . funny . yang penting aku bukan HOTSTUFF oke ! sporting . kuad touching sometimes . heee . perangai aku yang memang suka cakap kuad kuad . gelak ikot suka . aku hepy dapat kawan kawan yang sama kepala gyle macam aku . tapi aku nak tegaskan kat sini walaupun aku macam nie . rokok aku tak penah sentuh ! benci kodd orang smoke . DAN setapak kaki aku nie tak penah melangkah masok club ! oke . bukan aku nak tunjuk baik . tapi tuh kenyataan . macam aku cakap siapa yang kenal aku tawu lhaa aku nie macam mana orang nye . so jangan suka suka nak judge orang macam aku nie . sedegil degil aku pown aku still lagy boleh fikir mane baek mane buruk yea kawan kawan . hiii senang cerita awak tuhh hee . kalau kita jadi awak kita malu tawu . siapa makan lada bengala terasa pahit sendiri dekat tekak oke ! HAHAHA . jangan sebok sebok nak jaga hal aku . kaw pown sendiri jalan tak betol ada haty nak sebok hal orang . kan lagy 1 nie blog aku . suka haty aku nak post apa . kepada sesiapa yang kolot tak reti nak BEbelogger uhh memang suka dengki orang kan . hikhikhik . buda kecik pown reti guna . kesiann awak nie budak mane hee ? sawet ke sakai . pilih antara dua ! XD
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG