Wednesday, September 14, 2011

-_-

malas nak cakap banyak. now nak story pasal budak kecik yang sememangnya bijak! aku tataw macam mana akal dia boleh cerdik sampai macam tuh sekali even baru 2tahun tapi umur macam dah 6tahun. suka sangat sebab dia memang pantang nampak aku senang sikit ada jea helah yang dekat kepala hotak dia nak kenakan aku yang tengah dokk diam. kalau dia datang memang suara aku dengan dia jea yang dengar. tuh diaa chubby saya iris imani (:
|
|
|
|
|
\/




comel kan macam aku.#perasanbolehkauniemiera. sangat sangat lhaa pantang kalau nampak camera or apa apa jea yang boleh snap picture dia yang kunun cute tuhh. hikhikhik. even selalu menyakitkan haty dan jiwa raga aku! tetap sayang dia! dia lhaa tempat aku hilangkan ape yang kusut dalam kepala hotak nie. tapi kadang menambahkan kusut aku adelaa kan. hee acuu shayang iyishhh shangat shangat. <3

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG