Thursday, September 8, 2011

life

saya faham apa yang awak rasa sekarang sebab saya dah rasa dulu sebelum nie. tapi dulu masa saya down gila gila awak jugak cakap apa apa pown hidup kena teruskan. tawu kita dah kecewakan ramai orang tapi nak buat macam mana awak rezeki kita sampai sini jea. apa yang jadi dekat kita semua dah tertulis dekat luh mahfuz. awak pusing lahh macam mana sekali pon awak nak pusing tetap jugak jadi benda yang sama. bernafasnya kita dalam dunia sampai lhaa kita hembuskan nafas yang terakhir semua dah tertulis. yang tawu apa jadi cuma ALLAH jea awak. saya nak awak kuatkan semangat awak teruskan hidup awak saya tanak awak fikir benda yang dah lepas . memang perit sebab kita tak dapat bahagiakan orang yang kita sayang dengan kejayaan kita tapi kejayaan ada dekat mana mana . kalau awak usaha dengan cara lain mesti awak dapat . macam macam cara nak capai kejayaan. kalau bukan dari situ kita nak capai apa yang kita nak banyak lagu cara lain janji awak ada usaha kan sayang. saya tanak awak sedih sedih macam nie saya risau awak. senang awak cakap jangan risaukan awak . tapi saya tetap risau awak sebab awak selalu ada dengan saya. saya bukannya jenis orang yang pentingkan diri sendiri. saya tawu awak tak perlukan saya masa nie tapi kalau awak perlukan saya awak tawu kan nak cari saya dekat mana . apa pown awak saya tetap dengan awak. (:
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG