Saturday, September 17, 2011

TERHEBAT!

jam pukul 5:50AM. mata aku still tak boleh lelap lagi. yayank aku tataw lhaa dah sampai mana kan mimpi. korunk pown dah 4-5 chapter agaknya kalau mimpi. tak boleh nak tidur apa kata update belog kan. ada lhaa jugak paedah aku pepagi sebelum aku membuta sekejap lagi. weeeee. oke dari terus mengarut aku nak story pasal sahabat terhebat yang pernah ada dalam hidup aku. kecik kecik dulu main guli sesame beli  eskrim milo sesame mandi sungai sesame#oke dtg mana sungai dekat tmn u nie pown aku tataw.
tiba tiba pulak teringat zaman kecik kecik. orang balik sekolah sampai rumah pukul 7:00 yang kita sampai rumah kalau tak 7:30 memang tak sahkan. sebab ape sebab kita buad tepi jalan raya tuh macam kita yang punya ada jea benda nak dibahankan tiap harikan. ada jea yang nak digelakkan. padahal benda tak kelakar pown jadi kelakar kan. tah pape. yelahh kecik-2 stress belum banyak lagi menimpe-2kan. tuh takde keje lain asyik nak gelak 25jam kan kawan! alya aku kenal dari darjah 5 sekolah agama. kira sekolah kebangsaan darjah 6 lhaa kan.beranak pinak lhaa aku berkawan dengan dia sampai sekolah menengah aku pon tataw macam mana boleh rapat dengan si mangkok sorunk nie. diam tak diam kepala dia macam aku jugak gila-2 apa apa rahsia ke semua aku kongc dengan dia sama jugak dia. kan gemok! even sekarang pown dah jauh kiteorang tak pernah clash kan! memang takkan pernah terjadi benda bodoh tuh dalam hidup kiteorang. bestie yang II pulak aku kenal dari alya. naz dia pown sporting kepala gila bhabi yang teramad ada jea nak buad bedekah budak nie. tapi dia sekolah kat sini sampai form4 jea lepas tuh dia pindah batu pahat ikut family. sedih gila lhaa time tuhh sampai sekarang aku belum jumpa dia. dah lama tawu! rindu dia gila babeng siakk. sama lhaa jugak dengan dia walaupun jauh tetap contact lagi tak pernah putus walaupun sesaat#oke ayat menipu! haha. yang si lesboo tuh pulak aku rapat since form4 sebab satu class dengan dia. dah lama kenal dia cuma baru nak rapat jea. dalam class duduk sebelah dia oke memang menjadi setan aku sebab dia nie bapak segala setan.haha . kiteorang kuad tidur kuad ponteng class. segala apa lhaa kuad. sampai lhaa sekarang kalau nak menyetan mesti dengan dia tapi dia nie apa yang ada dalam kepala hotak aku mesty ada dalam kepala dia jugak time tuhh . terutama kalau time-2 nak bahan orang nak ngutuk orang. macam sial kan perangai kiteorang. so kay janji kiteorang happy tak kacau orang kan! aku harap friendship aku dengan dorang takkan putus dekat tengah highway! sebab friendship nie bagi aku sangat sangat bermakna!


GAMBAR DAH BERKURAN ABAD. RINDU TIME NIE! SANGAT SANGAT -_-


[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG