Saturday, January 14, 2012

.assalamlaikum.

tak perlu rasa nya aku nak menangis melalak sebab hilang kau sebab bagi aku kau cuma pinjaman daripada allah untuk aku dalam masa sementara . terima kasih bagi aku untuk kau ape yang selama nie kau buad untuk aku lepas nie aku cuba untuk anggap kau tak pernah wujud dalam hati aku sebab haty aku dah terlalu dan cukup sabar nak jaga haty kau . tapi kau sendiri tak pernah nak jaga haty orang sekiling kau . kalau bagi kau cukup lahh DIA tuh dalam hidup aku go ahead aku takkan pernah ambik tahu lagi pasal hidup kau lepas nie . jangan mudah kau nak salahkan orang tapi kau cuba cerminkan diri sendiri sebelum nak conderm orang sesuka haty kau . aku mengaku aku tak pernah sempurna dah takkan pernah pernah ada orang sempurna dalam dunia nie . jangan lahh cuba nak jadi sempurna dari semua orang cuba lahh jadi yang terbaik untuk orang lain . aku dah cukup malas nak bersuara lagi dengan kau , sebab aku bukan sempurna mana pada mata kau . bukan kehendak aku nak putuskan persahabatan tapi nie semua kemahuan kau sendiri . satu aku mintak , jangan cuba untuk muncul lagi dalam hidup aku sebab aku takkan perlu kan kau lagi dalam hidup aku :)

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG