Sunday, January 15, 2012

.assalamulaikum. 

hari nie aku rasa macam tangan serta otak aku lancang nak ceritakan tentang seorang budak sekolah yang aku tak tahu apa yang dia nak sebenarnya daripada aku . aku rasa dia nie tak sedar diri kodd yang dia nie BUDAK SEKOLAH . tak boleh sedar meyh sini aku sedarkan.

'adek awak tuh sekolah lagi spm belum lepas pmr pown belum amek , so jangan sebok sebok dok mengacau orang boleh rasa nya kan ? '

memang aku tak kenal lahh siapa budak nie tapi yang aku tahu dia ex boyfie aku , yeahh cuma ex tapi kau takde hak langsung nak amek tahu yang aku still lagi ke tak dengan alep . HELLO! kau siapa! dah tak puas seronok nak maki maki aku bagai , memang rancak kau punya game aku suka! yang aku tak boleh tahan dengan budak kecik nie sampai semua exII dia , dia nak carik balek. aku rasa die nak buad reunion party kodd untuk exII dia . HAHA gila talak ke budak kecik!  
satu jeaa aku nak pesan , lantak mulut engkau nak cakap, buad apa kau nak buad takkan boleh kau nak jatuhkan aku dengan alep! silap silap nanty kau yang jatuh tersungkur oke!


#JUST FOR YOUUUU CAPITAL S!  

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG