Saturday, January 14, 2012

.assalamualaikum.


aku rasa nie first time family aku dapat kumpul sama sama selain masa hari raya , haaa percaya tak percaya percaya kan lahh sebab family aku memang tak suka nak makan angin . bab bab berjalan nie kurang tapi kalau ada yang plan tuh memang nasib baik lahh kan. nie abang aku yang plan nak pergi wetworld batu pahat . aku pown tataw apa angin dia nak ajak jalan jalan. memang best lahh sebab semua ada , tapi aku nyaris nyaris tak dapat ikot . teheee jadi orang kena pandai kan kalau tak tak boleh hidup :D
 serius kalau tengok family aku takde lahh nak berkumpul sangat biasa biasa jeaa tak mesra alam langsung bak kate orang . haha tapi kalau dah kumpul sendiri aku dapat rasa happy macam mana . memang best dengan layan budak budak kecik . lagi mak bapak budak pown lebih kurang sama jeaa perangai . tapi memang enjoy bila dapat spend time dengan family aku . ILOVEYOUU! 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG