Tuesday, April 5, 2011

AKU YANG SEBENAR ,

post by miera imani .


  • kuat merajuk . 
  • kuat cemburu .
  • suke buad hal sendiri . 
  • shuke tydo . 
  • tak shuke orang cakap pasal aku padahal orang tuh tak kenal aku siapa lagy .
  • aku akan carik pasal dengan orang yang penah carik pasal dengan aku
  • pantang orang/hak/barang yang aku sayang orang usik !
  • shuke buad keputusan ikot jalan pendek . 
  • shuke layan movie momok ! 
  • peminat tak berape setia akim ahmad ! 
  • shuke carik pasal dengan boyfie sendiri . 
  • tak berape shuke nak faham orang 
  • shuke memberontak 
  • kepala batu/kepala angin
  • mhuke belagak (orang cakap) 
  • gila gila (siapa yang kenal aku tawu )
  • shuke ketawe kuad kuad . 
  • tak shuke cakap kalis kalis .
  • cakap ikot sedap mulot . tak fikir haty orang
  • shuke berangan 
  • tak shuke kene pakse 
  • tak shuke tydo awal . 
  • shuke makan kalau stress . 
  • susah nak pecaya orang
  • susah nak sayang orang . lagi lagi lelaki . 
  • tak shuke dengan budak kecik yang tak faham bahase .
  • pantang nampak duit 
  • shuke kene marah dengan alep . aww . ahaha
  • manje yang belebey lebey dengan alep
  • tak boleh kene tinggal dengan alep =,=
  • garang . 
  • tak boleh kene tengking . nanty teperanjat 
  • aku baik dengan orang kalau orang baik dengan aku
  • aku bagi taik kalau orang buad taik dengan aku .
  • susah nak senyum
  • BENCI A**N . H****H . SAMPAI MATI 
  • cepat bosan . 
  • kuad melenting
dala . buad masa nie tuhh jea kowt . ade mase sambung lagi . selamat membaca . 
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG