Friday, May 27, 2011

GO ON .

kadang kadang kita mesti kecewa kalau ape yang kita harapkan tuh tak akan dapat dan tak pernah akan dapat . memang frust setengah mati kan masa tuh . rasa macam hidup nie dah tade guna lagy . macam nak terjun KLCC . jea kan . tapi tak baik bunuh diri . berdosa . kuad kan iman dalam diri ape ape pown hidup mesti kena teruskan jugak walaupun ape yang jadi kan . selagi jasad belom terpisah dengan nyawe selagi tuh kite kena usaha untuk terus hidup . iyea memang story kali nie ade kene mengena dalam hidup aku . memang saket . geram . marah . benci . sedih bila apa yang aku mahukan . aku harapkan tak dapat aku capai . impian aku hancur macam tuh jea . dengan jawapan yang aku dapat sekelip mata dapat menjatuhkan semangat hidup aku selama nie sebab aku ta dapat nak banggakan orang yang aku sayang . mak aku . aku tanak dia menangis sebab aku lagi . apa yang aku mampu buad sekarang mulakan hidup aku yang baru normal macam orang lain dan dalam masa yang sama aku dapat banggakan dia . kerana dia aku wujud dekat mhuke bumi ciptaan ALLAH nie . kerana dia jugak aku jadi seorang manusia yang sempurna seperti yang lain . bukan sempurna dimata ALLAH sebab aku tawu aku belom sampai ke tahap ituh lagy . insyaallah dengan izin-NYA . cukup lhaa sekarang aku sempurna di mata manusia yang lain . seorang diri . aku dah byase dengan situasi macam tuh . sebelum nie memang aku sorunk sorunk . tade teman . walaupun ramai sahabat sahabat aku . aku ta kisah kalau hidup aku memang sendirian . sunyi . sepi . kosong . bagi aku ituh normal dalam hidup nie . takde yang dapat hilangkan rasa gelisah aku selain diri aku sendiri .
Hati perempuan memang susah nak faham kan . walaupun faham mana lelaki tuh dengan seseorang perempuan . lelaki tak akan dapat selam apa yang ada di lubuk hati seseorang perempuan yang paling dalam . aku tawu lelaki tak akan dapat percaya dengan kata kata seorang perempuan sepenuhnye . iyea nie jugak ada kena mengena dalam hidup aku . aku tak kesah kalau mane mane perempuan nak sayang dia lagi . hati orang kita ta boleh taawu . aku faham kalau dia still sayang boyfie aku sampai sekarang . first love memang susah nak lupa . walaupun hakikat dia dah ada pengganti yang lama . aku perempuan dia jugak perempuan . aku rasa ape yang dia rase . sebab aku pena lalu situasi macam tuh . tak ada perempuan yang sanggup buad macam uhh dengan ex boyfie sendiri . kalau betol lhaa dia cuma anggap boyfie aku sekarang just kawan die . dia tak akan kesah kalau boyfie aku nak buad ape . tapi sekarang . dia still kesah . aku nak marah pown tak guna . dorang penah jumpe sebelom nie . penah couple . penah hidup sama sama walaupun sekejap . yeahh bohong lhaa kalau aku tak cemburu . tapi ape yang aku boleh buad sekarang . jangan cepat melenting . aku akan jaga ape yang aku ada sekarang . aku dah letih nak menangis lagi . lagi tak sanngup nak hilang orang yang aku sayang .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG