Friday, May 27, 2011

missing

aku rasa macam semalam tarikh 1may 2011 uhh . aku rase macam semalam dia baru sampai jb nie . aku rase macam baru semalam lepak kelua dengan die . sekarang nie aku rasa macam tanak esok uhh datang bertandang dalam hidup aku . rasa memang sekejap gila aku dengan dia . nak tanak kena percaya kan jugak yang esok dia da nak balek puncak . sedih memang lhaa kan . air mate nie da bergenang jea . ape lagy boleh buad . dala tade sape lagy kat jb nie . sorunk sorunk lepas nie . tataw da na ngadu dekat sape lepas nie . kalau boleh ikod dia balek puncak . tapi mustahil kan . macam mana kalau rhendu dia nanty . macam mana kalau gaduh dengan dia nanty . macam mana kalau tiap tiap malam aku carik dia nanty . macam mane kalau rhendu nak bebual dengan dia nanty . rindu nak tengok mhuke dia nanty . rindu nak begurau dengan dia nanty . dalam hidup aku sekarang memang penuh dengan die . tiap inci memang dia jea . tade orang laen da . awak . take care . jangan lupe saya . saya sayang awak . saya mesty rhendu kat awak tahap gaban nanty . -,-
*malam nie saya da start rhendu dekat awak . ):

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG