Tuesday, May 10, 2011

post by miera imani .

haishh . sekarang dah banyak berubah . awak dah pandai marah . dah pandai nak melenting . dah pandai nak jealous da sekarang . dulu tade semua nie . tapeh sayang . saya shuke . hahaha . semalam baru lepas kene marah kan dengan awak sebab saya tetido . -,- 
sorry sayang . ta sengaja kan . haihhh . sekarang awak dah pandai tunjuk sayang awak kan . bagos kan awak dah petahankan hak awak . tenkiu awak . hee . hope tak berubah apa apa lhaa kan lepas awak balek puncak nanty oke my mickey . kalau laen jugak lepas nie aku pancung kepala kau putus sayang ! so far awak dah banyak beruba kan . awak dah seda diri awak tuh boyfie orang kan . jangan belagak single lagy oke lepas nie . sayang kaw dah lebey lebey dah nie gemokk ! paling menyampah bile kau start mengarot bile kau suruh aku carikk boyfie baru yang better dari kau . hoi aku tanak tanak lhaa . lagy nak suruh aku carik yang laen . kan dah janji susah senang hadap same same kan . time kau cakap semalam macam uhh macam aku nak ganyang mulot kaw pakai sendokk sayang . naseb tade . haishh . kalau kau cakap lagy memang aku sodok pakai kayu tekak kau . jangan pakse aku buad bende yang aku takk suke . ade faham sayang ! oke gudd .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG