Monday, May 9, 2011

post by miera imani .

hey monink . hihihihi . memandangkan ta bole nak tydo balek pagy nie . jari jemari aku yang comel nie pown dah miang nak menaip .  oke mengarot . hape nak story . dah lame takk membebel dalam belog nie kan . alhamdullilah dah oke dengan die . semakin uke . harap die tak buad lagy lahh perangai haramm die yang dulu kan . sekarang die dekat jb sebab semester break . memang lhaa oke sebab dekat kan . gadoh macam nak maty pown bole carikk . senang . kalau dah naek sem nanty . hadoii . terlampau fikir sampai saket kepale hotakk aku . aku makin risau dekat kau . yelahh sebab sayang kau bongokk . takk paham ke . simple kan . dengan kau story perangai perangai haramm dekat sane . tak mustahel kau boleh jatuh sekali kalau kau tak kuad kan sayang . tapi aku tawu kau kuad . bole hadap semua tuh kan . tolong lhaa hee . tanak lagy saket dengan kau . dah hepy macam dah besyukur aku sayang . yelahh . sayang kau separoh maty tawu takk ! harap sangat kau faham . aku pegang semua janji kau . aku tak kesah kau nak cakap yang kau tade hape nak bagy kat aku sekarang . penting ke ? . yang lain uhh belom mase lagy kite nak ade . sampai mase ade lahh kan rezeki . yang penting kau dengan aku . susah senang same same . kite dah janji kan . aku bukan perempuan yang pandang duet beguni guni . kerete mercedes depan uma kau . banglo betingkat tingkat . cukop ape yang ade . aku pown tade hape nak bagy dekat kau . hape yang aku boleh bagy haty aku dekat kau . sepenoh nye . tuh jea . tade laen lagy dahh . ta mintakk kau sanjung aku tinggi tinggi . cukop kau hargai aku dalam hidup kau aku dah boleh tersenyum . kau hepy aku hepy . kau saket . aku saket same . tuh janji aku dengan engkau . hati aku memang dah tertutup untuk lelaki . sebab hati tuh kau punyeh sorunkk . tak bole aku nak bagy dekat orang laen . 


[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG