Wednesday, August 10, 2011

bosan!

semakin hari aku rasa macam makin fedup. fedup nak menghadap semua nie yang ada depan mata. muak nak ingat balek. kalau boleh aku memang nak lupa semua nie tanak memang ingat sikit pown pasal cerita lama aku dengan dia. baek cerita die baek cerita aku. dua dua menyaketkat hati
kadang kadang macam rasa meluat dengan pekataan atas nie. buad hati aku sakit sangat rasa! takde ke relationship uhh yang tak menyakitkan. kenapa aku tak tak pernah serik nak bagi peluang uhh dekat orang nak sakitkan hati aku! ya allah bile lahh cerita lama nie nak berambos dalam kepala hotak aku nie. tak sanggup dah nak bawak gy mana mana. padahal takde kena mengena dalam hidup aku semua tuh tapi kenapa mesty nak menyebokk nak membebankan aku nak fikir semua nie! kenapa aku tak jumpa kau awal awal lagi. kenapa mesty ada orang lain sebelum aku jumpa kau. memang aku benci dengan semua cerita lama kau! disebabkan tuh semua aku rasa hidup aku tak aman dah macam dulu. selalu fikirkan benda bodoh yang sememangnya bodoh!
aku dah penad dengan semua nie. hidup aku penuh dengan air mata tiap hari. aku seolah olah hilang diri aku yang dulu. tabah kuad nak hadap semua nie. apa yang jadi dengan aku sekarang lumpuh tak kuad nak berdiri lagi nak menghadap semua nie! kenapa semua nie jadi dekat aku! aku tanak nie semua. tolong lhaa pergi jauh jauh dalam hidup aku! aku tanak lagi hidup dengan dunia silam kau. kenapa kau mesty nak tarik aku sama dalam semua dunia kau dengan dorang sebelum munculnya aku! semua persoalan yang tak pernah dihuni dengan jawapan.

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG