Monday, August 8, 2011

sayang!

dah pukul 715 pagi! still tak tidur lagy. memang betul lhaa miera kau nie kan. mata dah jahanam nanty baru tawu rasa . sebelum tidur saje nak memenatkan jari sendiri sekejap. post nie khas untuk MUHAMMAD ALIFF tersayang! macam tak percaya aku dengan dia dah lama couple. tapi aku rasa macam baru semalam kenal dia. tak kesah lhaa . pape pown nak cakap yang aku sayang kau teramad sangat weyh! takde siape yang boleh ganti tempat kau dalam hati aku! tak pernah aku sayang lelaki sebelum nie macam mana aku sayang kau tawu! tanak percaya terpulang tak paksa pown suruh percaya (:
banyak kan pahit manis kau telan bila dengan aku tapi kau tetap sabar tahankan semua nie. even kadang kadang ada ayat kau yang keluar dari mulut kau uhh menyakitkan hati tapi aku tawu kau takde niat nak cakap semua uhh. sayang sumpah! tanak hilang awak lagi tak sanggup dah nak hadap. harap lepas nie kita sama sama tak ungkit lagi cerita cerita yang boleh buad kita goyang lagy. sama sama lupa oke! iloveyouuu. imissyouuu. ineedyouuu.
ILOVEYOU!

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG