Friday, August 19, 2011

PD1G9!

alhamdulillah masuk hari nie dah 19 hari puasa betul tak. lagy 10 hary kan nak raya! yahoo memang tak sabar kan. tapi tuh lhaa belum gerak lagi kemas rumah. kalau malas dah duduk atas kepala memang tak jalan hape lhaa kan. puasa puasa nie tibe tibe jea aku teringat tahun lepas time aku puasa dekat uitm segamat dengan budak budak kelas aku PD1G9. rindu kan dah setahun masa lalu macam tuh dengan laju dah majunye kan. rindu sangat kerenah budak budak nie. tieha avien suzie shera aina capixx. nak taip semua semput aku pepagi yang mulia nie kan. hoho
rindu semua yang pernah buad dengan dieorang. rindu nak makan sesame dekat blok i. rindu nak memekak sesame sebab terpakse bejalan nak naik BK yang agak jahanam uhh dia punya jauh. bebel bebel pown sampai jugak kat atas. rindu nak karoke . rindu bising dalam libary kan orang study kita mekak. rindu nak sevey ngutuk orang. haishh nie memang dah takde keje lhaa kan. rindu nak kacau abang ropol ropol bila balek class malam. rindu nak berangan sesame dalam class. rindu nak ponteng puasa sesame. rindu masa dekat ledang tuh last kita kumpul kan ramai ramai. bila lagi kita dapat kumpul macam tuh lagy ekhh.  eh nak list satu satu memang takkan habes sebab memang banyak sangat benda aku buad dengan dieorang. memang berat hati nak pisah dengan dieorang last day uhh. sebak sangat tapi nak buad cane kan. kena jugak pisah. tapi kenangan dengan dieorang memang aku semat dalam lubuk hati aku yang paling dalam! kenangn dengan dorang kenangan paling terindah dalam hidup aku!




*korunk aku teringat masa ezzazze kena cubit dengan capixx masa class petang! bedekah sesorunk aku kalau ingat balik. haha . sayang korunk semua!

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG