Friday, August 5, 2011

tak suka

dalam life macam macam yang jadikan. ada yang kita tak suka ada yang kia suka kan. tapi kadang kadang banyak yang tak suka dari suka betol tak. macam aku jugak. hee lama kan tak bebel dalam nie. orang pon dah naek bosan bukak blog aku tengok benda sama jea kan. kali nie aku nak kongc apa yang aku tak suka dalam hidup nie.

  • first. aku tak suka orang amek orang yang aku sayang dalam hidup aku lagi lagi orang tuh baru muncul dalam hidup aku ataupon hidup orang yang aku sayang uh. paling pantang lhaa kan. macam boyfie/gurfie korunk gy study ke . masok keje tempat baru ke mesti kena macam nie kan. ade jea lelaki/perempuan nak hempet boy/gurlfie korunk kan. iyea memang tuh bukan laki/bini yang sah , tapi mesty bingitkan kalau ada orang nak rampas org yang korunk syg dalam hidup korunk kan. bohong lhaa kalau korunk tak bingit takde perasaan uhh namenye kan. kalau nak kenal as a friend pon agak agak lhaa kan cara uhh jangan lhaa sampai melebihkan. hormat sikit hak orang tak boleh ke kan. nie dah terang terang uhh orang tuh dah ada yang punya ehh macam nak buad orang tak reti bahasa kan still jugak nak menggatal. so geli orang macam nie. lagi lagi kalau perempuan yang memang tak reti nak respect hak orang langsungkan. bukan nak jatuhkan kaum sendiri tapi dah banyak jadikan macam uhh. kadang kadang dengan kawan sendiri pon boleh jadi gaduhkan dalam hal macam nie. tapi lagy pedih kodd kalau kena dengan kawan sendiri . kita punya lhaa separuh mati percaya dengan dia. hujung hujung taik dia bangi dengan kita. sedih bingit semua ada betol tak . 
  • second yang paling pantang kalau orang nak rembat bestie aku. paling paling benci dengan manusia yang sebegini rupa kan. lagy yang bangsat sangat uhh orang yang aku menyampah. tak double triple saket haty aku. meluap luap macam gunung berapi nak meletop. dala rembat bestie aku lagy dia tambah buad cerita bukan bukan pasal aku. makk aiiihhh meronta jiwe siakk rasa macam nak pukul jea orang nie laju laju kan. kan dah jadi 2hal macam uh. hadoii susahkan kalau ada manusia macam nie dalam dunia kan. 
  • third. paling meresap kalau orang pinjam barang aku tapi dia buad macam harta dia sendiri. dala mula mula nak pakai kau cakap nak pinjam oke tak kesa even barang uh belom aku guna lagy. bila mintak balek alasan nak pakai lagy. so kay bole sabar lagy . tapi kalau dah bezaman tak pulang pulang jugak apa nak jadi. bile dah berabad baru nak pulang tapi bila pulang time aku pulak nak guna rosak.. yeaaahhh alangkah seronok dan bahagianya aku kan rasa macam nak baling barang uhh depan muka dia kan. dah seronok jahanamkan harta benda orang bila ditanya buad muka bodoh muka tak bersalah cakap tataw pape . tak macam nak pelempang muka kiri kanan ke. erghhh! tertekan. 
aku rase tuh jea kodd yang paling menyakitkan haty dalam hidup aku. panjangkan aku mengarott. selamat membaca dengan penoh kepenatan. haha SELAMAT BERPUASA . lagy 25 hary jea . sabar hee kalau nak raya . haha 
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG