Wednesday, October 5, 2011

october

assalamulaikum. hee dah masuk bulan october kan macam tak sedar pulak. sekejap jea dah nak sampai hujung tahun. macam special kan october nie sebab birthday aku! haa tuh dia. 4october tarikh aku melihat dunia. cewahh . selamat ingat nak update tapi line bb kena barred menyinga jea aku dekat rumah. hari memang cantik dia nak block kan sabar jelah yang mampu! hee happy birthday oke miera! macam tak berapa nak sedar aku dah tak berapa nak muda sikit dalam erti kata lain dah tua! -_-
haishh tapi belum nak tua lagi oke. baru jeaa tettttttt. haa rahsia . tahun nie best lhaa jugak sebab bufday aku ada my yayank. seronok gila. even bukan dia orang pertama . haha so kayy first person yang wish ofcourse bestie aku. yaya hee tapi semalam macam takde perasaan kan bila dah pukul 1200 tengah malam sebab aku dah mengantuk plus menyirap pasal bb nie. nak tanak kena bayar hari nie kalau tak kematu aku dalam bilik sorunk-2! mudah mudahan bila dah besar nie fikiran pown makin matang lhaa kan tuh yang aku harapkan. aku sentiasa berdoa apa yang aku nak selama akan dapat aku capai. hee apa lagi nak bebel takde apee lagi dah. 
too my yayank ; missyouu soo muchh#gedik padahal semalam baru jumpa. tak kisah lhaa janji tak kacau orang. good nite(:

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG