Thursday, November 24, 2011

assalamualaikum.

ya allah . sumpah tak kuat nak hadap benda nie buat kali kedua , aku rasa dunia aku hari nie macam berhenti masa macam tak berjalan jantung aku macam berhenti berdegup . apa yang aku buat semua tak kena hari nie rasa macam mayat hidup yang kosong takde apa rasa . apa aku mampu buat sekarang doa banyak banyak . besar dan teramad berat kali nie dugaan yang aku dapat. apa yang jadi tak pernah terfikir dalam kepala aku selama nie . 

jangan mengalah senang bagi orang lain ungkap , tapi untuk aku hadap untuk aku lawan terlalu susah sampaikan aku tak yakin langsung dengan diri aku sendiri . tak mampu aku nak berdiri lagi dengan semangat aku yang melayang tah kemana sekarang. aku rasa macam dah takde siapa yang faham ape yang aku rasa kali nie . ALLAH takkan bagi dugaan pada hambanya yang tak boleh  dihadap , yea aku tawu yang tuh tapi aku belum cukup kuat nak hadap benda yang sama lagi. cukup ape yang aku dapat selama nie terlalu sakit aku nak telan . -_-


hati nie dah cukup sakit selama nie , tak mampu nak tahan lagi apa yang jadi sekarang , tapi aku tak sanggup nak hilang ape yang selama nie jadi hak aku . ya allah tolong lahh aku . aku merayu T_T
hati menangis takde siapa yang tawu 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG