Wednesday, November 2, 2011


tadi bila aku bukak youtube nak cari movie dulu dulu . tiba tiba terjumpa pulak movie yang ada arwah achik spin berlakon , rasa rindu pulak dengan arwah , dulu siapa yang tak kenal kumpulan spin dengan lagu jiwang jiwang dorang, diam tak diam dah setahun jugak laa arwah pergi . memang rindu nak tengok arwah berlakon lagi menyanyi, tapi semua tinggal kenangan apa yang boleh aku buat sedekahkan al-fatihah semoga arwah tenang dekat sana . bila rindu arwah aku tengok semula movie movie yang ada arwah berlakon. sayu jeaa tengok muka arwah macam tak percaya yang dia dah takde . nak tanak kena terima hakikat yang dia dah pergi. bagi aku arwah tak pengganti sebab dia 1 dalam sejuta dengan bakat yang dia ada , dari dulu lagi arwah jadi idola aku. semoga allah tempatkan arwah dikalangan orang orang yang beriman . aminnn~

 
aku suka tengok arwah senyum . sebab comel (:
hilangnya tiada berganti . 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG