Sunday, November 20, 2011

assalamualaikum.


kadang kadang terasa muak aku nak melayan perangai manusia yang suka pentingkan diri sendiri . tak pernah nak fikir hati dengan perasaan orang lain. sedangkan dia sendiri tawu yang dia hidup dengan mahluk bernama manusia yang juga hati dengan perasaan serupa dia . susah ke untuk kau fikir sikit pasal perasaan orang lain . ada jugak yang buad sesuatu takde fikir pasal perasaan orang , bunyi macam lain tapi makna sama jeaa . memang letih nak layan orang macam nie sebab makin dilayan makin menjadi . aku jadi malas nak fikir apa nak jadi dan apa akan terjadi . biar lahh hukum alam yang tentukan semua nya . sebab aku percaya apa yang jadi semua ada hikmah sebaliknya . apa yang aku kena buad teruskan apa yang ada , pertahankan hak yang selama nie aku ada dari jatuh ke tangan orang yang sememangnya dari dulu hendakkan hak aku .

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG