Friday, October 14, 2011

assalamualaikum

macam tak percaya sungguh sungguh dia nak mintak maaf dengan aku apa yang dia dah buad kat aku hari tuh. sungguh sebab selama nie kalau ada salah ke silap ke buad hal ke just mintak maaf gitu then oke balek. sekarang bukan nak cakap tak oke memang oke tapi kali nie dia belum pernah buad laa macam nie. sampai nak buad video bagai nie untuk aku. ceitt jangan cemburu hee. sweet kan pakwe iteww. awak ada? 
sebenanrnya memang dah maafkan dia pown . memang aku dah lupa sebab yelaa benda dah nak jadi bukan kita mintak pown kalau nak jadi tetap akan jadi cuma semua terpulang kat kita boleh hadap ke tak dengan apa yang jadi tuh. aku malas nak ingat balik apa yang dia buad . memang sakit hati gila tapi lupa dah semua tak guna laa ingat ingat bukan dapat apa pown kan. see sekarang memang nampak dia nak tebus salah dia. aku terima sebab aku bukan nya sesiapa nak hukum orang sesuka hati. macam orang lain buad kat aku sekarang lantak korang laa nak buad apa. janji korunk bahagia. gasakkan yang penting aku malas nak amik tawu lagy pasal benda lepas. 

p/s ; saya sayang awak laa muhd alep! sampai bila bila! muahhh sikit.. hee (:



lantak laa kau nak cakap simple ke hape video nie. tak best ke hape yang penting dia buad untuk aku bukan untuk korunk!. haaa kan aku hargai sangat apa yang dia buad untuk aku. hee tenkiu yayank! 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG