Wednesday, October 12, 2011

assalamualaikum.

bukan senang kan kalau nak buad orang suka dekat kita.bukan mudah jugak nak amek haty orang.bukan senang jugak nak jaga hati dengan perasaan orang.sanggup diamkan diri.bodohkan diri sendiri demi orang yang aku sayang.perit aku nak menghadap semua tuh.tapi aku cekalkan hati aku yang pedih nie untuk teruskan hidup aku. walaupun kadang kadang putus asa menguasa jiwa aku. aku tolak semua tuh jauh juah untuk hidup dengan diri aku sendiri. biarkan mulut orang yang tak pernah habes berkata tentang aku. apa yang aku mampu buat butakan mata pekakkan telinga demi aku jaga hati aku sendiri. sedih marah gembira kecewa cuma hati nie jeaa yang rasa bukan sesiapa. sendiri yang pujuk bila perasaan tuh semua datang dalam diri. tabahkan hati yang sebak nie untuk aku tempuh kehidupan yang penuh dengan seribu macam dugaan yang aku sendiri tak boleh nak duga. insyaallah aku boleh. yakinkan diri sendiri walaupun sakit atau perit untuk aku telan sendiri.

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG