Tuesday, October 11, 2011

assalamualaikum.

aku bersyukur sebab allah pulangkan dia pada aku semula. memang aku mengaku susah nak hadap benda nie buad kali ke-3. teramad susah bila aku dengan dia apa sebab aku pown tak pasti. tapi apa yang penting dia tetap ada dalam hidup aku lagi. iyea mungkin aku serik sebab dia buad aku macam takde perasaan. tapi bila dengar apa yang keluar dari mulut dia yeahh baru aku faham kenapa dia buad aku sampai macam tuh sekali. takde yang sempurna dalam muka bumi niee. apa yang aku mampu buad akan aku buad dan apa yang tak mampu aku buad aku akan tunduk biarkan masa dan keadaan yang tentukan semua. alhamdulillah semuanya dah  oke. lega dapat jugak aku ruang untuk bernafas semula. terima kasih ya ALLAH. 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG