Saturday, October 8, 2011

assalamualaikum. rasa macam dah lama tak post apa apa dalam blog nie sebab macam hilang idea nak berblogging. sekarang nie aku nak cerita pasal apa yang orang nak buad dengan aku. oke aku tak kisah kau orang nak maki aku berbakul pown takpe sebab dosa kau orang yang topap sendiri bukan aku yang mintak kau orang sedekahkan maki makin korang yang memang best tuh! apa jea perkataan yang keluar memang nikmat aku dengar. takpe maki selagi mampu. jerkah selagi tak puas sebab aku dah lali dengan setiap perkataan yang keluar dari mulut korunk macam orang tua tua cakap mulut orang bukan kita boleh tutup lain lhaa kalau mulut tempayan boleh jugak kita tutup pakai dulang iyeaa tak. iyea aku bodoh sebab selalu bagi muka dekat korunk. aku bodoh sebab aku ikut apa yang korunk nak selama nie. aku bodoh sebab terlalu cepat kesiankan korunk. aku bodoh sebab senang maafkan korunk. aku bodoh sebab terlalu senang makan pujuk rayu korunk. aku bodoh sebab selalu bagi korunk pergunakan aku. tapi selama nie aku bodohkan diri aku semata mata aku sayang korunk! ada korunk nampak. apa yang korunk nampak cuma jahad dengan hina aku. tuh yang korunk nampak dekat aku jeaa selama nie. takpa aku tak amek pedulik semua tuh. korunk buad janji hati korunk puas ! janji korunk bahagia. adat manusia bila susah cari dah senang lupa..

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG