Friday, February 11, 2011

BARU

akuh akan cube teruskan hidup akuh dengan langkah yang baru . walaupun pahit . pedih . perit . akuh ta kesa asalkan akuh ta lukakan haty sesiapa lagy . permintaan kau yang terakhir akuh da laksanakan . akuh bejanji akuh takkan munvul dalam hidup engkau . boleh atau tidak . akuh akan usaha untuk diri aku sendiri . yang pergi biar tetap pergi . biakan akuh sendiri . mencari ape yang tersembunyi sebalik ape yang berlaku . aku akan cuba terima semua nie dengan hati yang terbuka . biarkan aku sendiri yang selam hati dan jiwe aku . tak perlukan sesiapa lagy untuk aku lakukan semua tuh . terima kasih dengan semuanya . biarkan aku yakin dengan diri aku sendiri . biarkan akuh buad sendiri dengan kudrat yang akuh ada . aku tanak bebankan sesiapa lagi . cukup aku bebankan kau selama nie . akuh minta maaf . anggap yang kita ta pernah kenal . cukup dengan apa yang aku dah terima . aku akan belaja dari kesilapan aku sendiri . walaupun hati . terlalu dalam sakit yang kau tinggalkan . aku terima kalau tuh yang buad kau senang hati . aku cukup sedar siapa akuh pada engkau . TERIMA KASIH SEMUANYA . aku akan pergi .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG