Saturday, February 26, 2011

TAK SHUKE !

aku ta shuke nak cakap dengan manusia yang ta faham bahasa ! . cukup tak minat lahh sial . kenapa susah sangat nak faham kalau someone uhh dah ade boy or gurl . memang BUKAN LAKI OR BINI YANG SAH ! tapi boleh tolong tak hormat hak orang . kadang kadang aku ta faham kenapa ada jugak manusia macam nie kat dunie . bile hak sendiri kene usik tawu nak mengamuk . tolong lahh . aku dah malas nak carik gadoh . lagi lagi dengan perempuan . sebab berebotkan lelaki . woii ! tuhh boyfriend aku ! bukan aku nak publish sangat dengan orang . tapi engkau faham faham sendiri lahh . takan lahh nak kene gune tangan dengan kaki baru nak faham bahasa . macam tuhh kea ? perlu ke aku keluarkan perkataan yang tak sepatutnya aku keluarkan depan muke engkau ? nak macam tuh . baru lahh time tu terhegeh hegeh nak berambos ! jangan bodoh sangat jadi manusia . memang dia bukan sah jadi milik aku . tapi tolong HORMAT HAK ORANG LAIN . SEBAB AKU SENDIRI TAK PERNAH CARAS HAK ORANG ! harap maklum yea kepada perempuan perempuan yang agak agak ada hati dengan alep uhh. sory kalau korunk rase senang nak tackle die . try . dipersilakan . dialu alukan . aku bukan nak belagak tapi kenyataan . bukan senang engkau nak dapatkan orang yang engkau shuke . tapi sayang lahh yang engkau dah ada . jangan tamak sangat jadi seorang perempuan . teramad lah buruk kalau perangai engkau tak serupa perempuan tapi serupa BETINA . jady perempuan jangan murah sangat boleh ? . aku bukan nak cakap aku betul . tapi masing masing ada otak boleh fikir kan . dah besar masing masing .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG