Sunday, February 27, 2011

TAKDE TAJUK !

alep sien . pie sien . err ! adek beradek laen mak laen bapak . ahahha . sebenanye tade bnde nak buad . aku post lahh story pasal korunk bedue . walaupown korunk tak berliar depan mate aku . ahahah . saje nak buad buad cerita pasal korunk . KORUNK KAN MAKET TELEBEY dodol ! yang alep sien nie boyfie aku lahh . pie sien nie . dulu budak kem aku . entahh tak penah pulak jumpe pakcik nie . tapi memang budak kem aku pown ! dunie nie sikit punyeh kecik yea . betul betul bulat lahh kan . pegy pegy situh jugak jumpe . ahah . menurut cerita zaman tok kadok dieorang kat sana rapat . macam bawang puteh bawang merah tuhh . haa rapat kan . aku pown tataw lahh macam mane boleh rapat budak bedue nie . dah ape lagy nak story pasal korunk . bukan aku tawu sangat . HAHAHAHA ! gud luck . study elok elok yea anak anak .
P/S : mahap lahh yea . sebab aku meropak picture korunk masok blog aku . femes uhh !
handsome kan . sape nak ? aku boleh tolong . HAHAH  

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG