Thursday, February 24, 2011

UNTUK APA ?

untuk ape lagi aku teruskan nie semua kalau perasaan dengan jiwa aku dah mati . hidup aku dah kosong . takde ape . macam angin yang singgah macam tuh aje . aku memang takde ape ape lagi . aku engkau letak kat bawah tapak kaki engkau . aku kecewa yang teramad sangat . dah terlalu hancur hati aku engkau hempas . semua jawapan ada pada engkau . buadlahh yang terbaik untuk engkau . aku terima dan aku sedia untuk hilang engkau buad kali nie . takde suara untuk aku keluarkan . aku dah penad . aku dah bosan . sungguh aku tak kuad nak hadap nie semua . hidup aku dah hilang . hidup akuh dah besepai . jangan engkau cube nak kutip semula . sebab ta mungkin dapat sambung semula macam dulu . sakit mungkin dah hilang . tapi kesan die . terlalu dalam engkau tinggalkan . tengss untuk semua .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG