Friday, February 18, 2011

ENTAH .

entahlah . akuh tataw nak cakap ape lagi . yea memang susah nak faham hati orang .lagi lagi hati perempuan . memang susah nak duga sama sekali ape yang akan terjadi . akuh tataw apa lagy yang engkau nak lagi selama nie . aku tataw apa yang engkau tak puas lagi . cukup lahh semua cerita engkau dengan dia dulu . sekarang akuh . dia aku punyeh . kenapa macam susah sangat engkau nak faham . akuh bukan nak carik musuh dengan sesiapa . tapi cara engkau yang tak kene tempat . engkau nak cemburu dengan orang yang bukan hak kau . come onn . matang sikit . cerita engkau dengan dia dah lame habis . akuh jugak perempuan yang ade perasaan bukan kau sorunk yang ade perasaan . apa perasaan kau kalau situasi nie jady pada engkau ? mustahil lahh kalau engkau diam jea kan . engkau marah aku dengan dia . apa motif engkau . engkau saje nak jatohkan kehidupan aku yang akuh dah kukuhkan dengan die . yea dia memang bukan milik akuh . insyaallah satu hari dengan izin ALLAH . dia akan jadi milik akuh . memang ALLAH yang tentukan semua . tapi semua manusia nak kan yang terbaik dalam kehidupan masing masing . termasuk jugak engkau . akuh tak kesa kalau engkau tak mula dulu . takde nye aku jadikan engkau musuh akuh . bukan akuh saje saje . tapi engkau yang mintak semua too . cukup lahh selama nie aku cukup sabar dengan engkau . tolonglah jangan engkau muncul semula . akuh tanak wujudnye engkau antara aku dengan dia .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG