Saturday, February 19, 2011

YAKIN SEMULA !

hari yang sangat menggembirakan bagi aku . akuh pown tataw kenape . tak salah kan kalau aku nak hepy . HAHHA . lepas aku denga suara mak die . akuh dah mule yakin semula dengan die lepas die buad aku dengan perangai gila bhabi die tuhh . betul lahh orang cakap . aura seorang ibu memang power ! henta kenape tapi tuh lahh first time aku denga suara mak die . macam nak gugur jantung bila denga mak die punyeh suara . lagi lagi bila bapak aku dah bagi green light kat aku . lagi bejoget joget aku hepy . memang nie dah OVERDOS punyeh yakin lahh dengan die . HOPE KEKAL SAMPAI MATI ! yea . percaye tuh dah muncul macam dulu . hope hope die tak buad perangai lagy lahh kan . kalau buad jugak . gud bubye kau ! hee . bukan senang nak sayang orang . sayang die nie pown dah bezaman tawu . susah tawu nak lepaskan . err ! lantak lahh orang nak cakap couple jauh banyak dugaan ke hape . yang penting aku dah tak berasie dengan family aku lagi pasal die . yang penting takde lahanat lahanat yang muncul dalam hidup aku dengan die lagi !
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG