Tuesday, March 1, 2011

DUGAAN .


*selalu betekak tak kira masa .
*ada jea yang tak kene . masing masing pantang kene usik .
*masing masing tanak kalah .
*ego mengalah gunung everest . gunung everest uhh lagy rendah
*ada jea yang nyebok pasal kiteorang . especially perempuan . yaakkkss !
*ada jea point nak ajak betekak . satu hari tak betekak ta boleh . WAJIB !
*ada jea yang ta puas tengok kiteorang baek . saket hotak org macam nie .
p/s : walaupon macam macam jadi . kami still together gether . ahahha . jangan nak marah sangat lahh kan sebab apa yang kiteorang dah dapat memang kuad kiteorang jage . bukan nak publis sangat lahh . tapi sekarang dah setaon 2bulan . walaupon ada yang lagy lame dari kiteorang . ada aku kesa ? nie blog aku . ikot shuke aku apa aku nak post uke ! too perempuan perempuan yang kat lua sane . lagy lagy yang konon dekat dengan die  . jangan nak bangga sangat lahh kao nak dapat budak nie . bukan nak belagak sangat lahh . hakikat lahh sial . korunk fikir senang kea nak dapat ! susah tawu . ! aku nak dapat pown setengah mati ! 

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG