Wednesday, March 16, 2011

DAMN .

post by miera imani .

uke . agak lame tak membebel panjang dalam belog aku nie sebab macam busy sikit plus malas . tak tawu kenape jangan tanyeh . sekarang aku macam nak story pasal hati budi orang dekat kite . aku bukan nak pertikaikan hati budi orang sesuke hati sebab aku sendiri pown bukan lahh baek sangat kan . tapi jangan lahh sampai kalau kite baik dengan orang tapi orang tuh tikam or pijak kite . tuh ke balasan yang kite dapat bile kite tolong someone uhh . yahh bile susah merengek datang dekat kite ngadu macam macam tapi bile senang kite mintak tolong nak marah marah . nak tengking tengking . hello perlu kea buad semua tuh ? aku bukan nak cakap aku nie baik macam malaikat or bidadari yang turun dari syurga . tapi kan masing masing ALLAH dah bagy otak boleh befikir . kau boleh fikir kan someone penah tolong kau bile kau susah . bile die susah kau buad die macam kucink kurap . adil ke macam tuh . walaupun die sikit tak pernah nak marah kau . marah kau mungkin dalam hati tapi die tak pernah tunjuk pown dekat depan mhuke kau yang die marah dengan kau time tuhh . tapi bile kau marah die macam nak telan mhuke die bile kau tengok mhuke die . ape nie . same same manusie kan . dalam dunie nie takde orang yang perfect termsuk engkau dengan aku . takde yang terkecuali . yang kite tawu sejak azali yang sempurna cume ALLAH S.W.T aku bukan pandai nak slowtalk dengan kau pasal agama nie . sebab kite lebih kurang aje . tapi kau macam tak boleh fikir . kau macam pebtingkan diri kau sendiri . kau tak pedulik orang yang dekat sekililing engkau . kenapa engkau macam tuh sedangkan kite dah lama kenal hati budi masing masing . aku mintak tolong engkau tapi engkau buad tak endah . yea bagy engkau tuh semua tak penting . tapi memang aku mintak ape yang jadi dekat aku hary tuh jadi pada engkau . time tuh baru engkau rase betape sakitnye hati aku bile takde siape pown yang faham aku time tuh . aku engat kau boleh faham aku tapi dugaan aku meleset . kau memang langsung tak faham aku . jangan kau nak rase sakit dengan aku bile satu hary nanti aku akan buad perkara yang sama yang kau buad dekat aku . aku balas dekat engkau . yea aku memang pedendam kalau dengan manusia macam engkau . bukan niat aku nak buruk burukkan engkau . tapi engkau yang mintak .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG