Thursday, March 17, 2011

NENEK ZAMAN MODEN

post by miera imani .

macam gempak kan entry kali nie . ahaha . yelahh mane tak nye . uke lahh pendekkan story tady aku pegy uma nenek aku . sebelah jea tak jaoh mane kowt . ahah . byase lahh aku pegy uma die kompem carik makan sebab aku TAHAP KEMALASAN AKU DAH KRITIKAL . selokar esbok die jumpe lahh ape yang aku nak makan . then patah balik rumah aku nak masak . haikkkk . tepakse kalau tak kebulur ! dah penoh segala tong aku . so senyap lahh kan .tak mekak lagy lapa . mak aku pulak baru balik lepas tuh suoh aku hanta barang nenek aku . then hanta macam byase . sebelom aku kelua dari uma nenek aku . die boleh cakap macam nie . 


grandmom   >kakak hp kau yang semalam uhh mane ?

aku                > hp yang mane ? yang biru tuh . hp tuh mane ade lagy 
grandmom    > bukan lahh hp yang kau tunjuk semalm uhh . 
aku                >  haa nape dengan hp uhh ?
grandmom    >tuka dengan nyi . tuka pakai jea . nak test macam mana 
aku                >  nyi nak pakai hp uhh . boleh tapy nak kene tuka bateri dulu
                          sebab bateri die rosak . 
grandmom    > haa yelahh tuka lahh dulu . anty baru tuka 


samapi jea rumahh . fuyohh betol betol maju nenek aku ann . die nak 3G sape siakk . aahah . tekejot aku bile die mintak tuka hp dengan aku . 


uke . yang atas uhh handphone yang nenek aku pakai . yang bawah uhh handphone aku . fuhh naseb baek die mintak hp aku . buad nye die mintak blackberry mane siakkk aku nak cekau ! ahahha
*nyi uhh makne die same jea macam nenek tapy tuh panggilan orang jawe yea ! jangan nak pelik sangat . :D

[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG