Monday, March 21, 2011

COUPLE PAKAI BUANG !

post by miera imani .

bukan aku nak pertikaikan kejujuran orang dekat sini . tapi aku cume nak tawu . memang setiap kali relationship dengan someone . relationship uhh memang sekadar pada nama atau just main main . shuke shuke sebab kite tengok orang lain ade couple kite pown nak jugak ade . then ape tujuan kau nak declare dengan someone . janji bebagai bagai . tapi last last hape pown takde ! kenape bagi orang semua uhh tak penting . yea kalau tak penting kau kawen atas dasar ape . mak bapak paske . tuhh zaman tokk kadokk dulu . jangan nak menipu . ofcourse sebab kau sayang laki or perempuan uhh kan . kalau tak takde nye kau kawen dengan die . memang jangan terlalu mengharap apa yang belom jady milik kite . tapi cube yakin pada diri sendiri yang satu hari nanty pasti akan jadi milik kita jugak kan . tapi kalau awal awal dah giveup . semua nak serah dekat takdir . keadaan . situasi . kalau takde usaha sendiri . tak kemana pown . jadi lhaa relationship tuhh sebagai bahan mainan . tempat nak hilangkan borink . hilangkan stress . carik tempat bile susah . then bile kau senang kau campak jea orang tuh jauh jauh dalam hidup kau . engat nie ape . lampin pakai buang kea ? kenapa susah nak jumpa orang yang betul betul serius dalam relationship . bagy korunk semua cinte monyet time time camni lantak korunk . matang sikit sampai bila kan nak main main kan perasaan orang . cukop lahh dulu aku dah banyak sakitkan hati orang . kali nie memang aku serius . sebab aku dah penad nak sayang orang . dan aku sememangnye orang yang memang susah nak sayang orang . bukan nak cakap aku nie maket lebey kea hape . kalau kita tak shuke takan nak pakse . hal hal macam nie bukan kita boleh main paksa paksa lagy lagy babitkan hati dengan jiwe manusie yang bernama lelaki yang sememangnye hidup dalam ego sendiri . cukuo lahh aku dah banyak kali tersungkur sebab cinta . aku bangun jugak sorunk sorunk walaupon pedih aku nak hadap . aku terima sebab tuh semua dah tertulis untuk aku . pernah pintu aku memang cukuo cukup tertutup untuk cinta . tapi terbukak jugak bile aku jumpe die . sebab aku tawu die yang aku carik selama nie . awak saya bukan menagih simpati dekat awak . bukan mengharap apa apa dengan awak . satu jea yang saya nak awak tawu . sayang saya dekat awak tak tawu saya nak cakap macam mana . sumpah aku serikk . sebab aku tanak lagy jatuh sebab cinta .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG