Thursday, March 10, 2011

NAK GELAK BESAR .

post by miera imani .

aku rase macam nak gelak beguleng beguleng . entahh kenape ade jugak manusie macam kau dalam dunie nie kan perempuan . dah kau yang dulu buad mhuke tembok dengan pakwe org lepas tuh dah bengang teros block aku . apehal . kau bukan nye famous mane aku nak entrykan kau dalam blos aku . cume aku tak faham dengan perangai kau . tak berape nak matang lahh seyh . dah besar kan . kenapa kau mesty nak benci aku . aku rampas die dari kau . setawu aku . aku yang kenal die dulu dari kau . kau kenal die belom sampai sebulan dah macam macam . kau nak marah ke nak cemburu ke terpulang lahh sebab die memang aku punyeh . bukan senang aku nak lepaskan die semata mata nak bagy dekat perempuan macam korunk . haa ! memang mintak jadik musuh sejati aku dalam hidup lahh kan . bukan aku yang mintak . kau yang pakse aku benci kau . orang laen takde pape aku dengan die kau yang lebey lebey . kenape . kalau lahh kau tebace kan blog aku nie . 1 jea pesan aku . nak bekawan boleh tapi jangan lebey lebey . kalau kau nak menggatal sekali pown carik lahh yang bukan orang punyeh . nie kau carik orang punyeh kan kau carik masalah sendiri tuh namanye kan . lepas tuh bile dah malu sendiri . haty terbakar . nie lahh jadikan . hee . tapeh aku faham perasaan kau .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG