Thursday, March 31, 2011

KENAPA AKU

post by miera imani .

 kenapa semua nie jadik dekat aku . memang bukan aku mintak ape entahh lagi aku nak tempah benda nie semua jadik dekat aku . memang sakit nak lupakan walaupown bagi dia bende nie dah lama dan takde apa apa . tapi bagi aku lain . yelahh hati lelaki dengan perempuan mana same kan . jangan lahh sama kan lain kali . pemikiran pown lain kalau sentuh bab bab cinta nie kan . jangan nak tipu lahh kan . tapi kali nie serius memang aku tak tipu . tiap kali aku tengokk mhuke mhuke yang pernah nak jahanamkan aku dulu memang hati aku terbakar lagy . memang sakit sangat hati aku . kenapa aku pown tak tawu . tapi memang sakit yang teramad . mungkin sebab dendam aku yang tercukup kukuh buad dorang . yea aku memang pedendam tuhh memang aku tak boleh sorok . tapi kenapa korunk mesty nak muncul dalam hidup aku . kan ramai lagi hidup orang lain korunk boleh masok . tapi mesty kenapa aku yang terpilih . macam cabutan betuah . tapi nie bukan cabutan betuah . nie cabutan yang nak bagi kepala hotak aku nie tercabot korunk tawu takk . korunk kan perempuan macam aku takkan korunk tak faham kowd apa yang aku rase . cube kalau ade someone yang kacau orang yang korunk sayang mesti korunk melenting kan sampai ke bumbung . yea daripada kawan tuh boleh jadikk laen kan . tolong lahh respect hak orang . walaupon bukan sah ke hape . tapi korunk boleh fikir kan . aku tak kesah nak bekawan sebab aku takde hak nak halang halang . tapi ade batas kan . nie sampai . alahai aku tanak dah nak ungkit bende lame . sebab semua dah tertulis nak jadik pada aku . aku kene terima lahh kann . tapi tolong lahh jangan rampas dia dari aku . sebab aku sayang die . walaupon hakikatnye aku tawu korunk memang hari hari jumpa . tak mustahil satu hari nanty apa yang aku fikir boleh terjadik . =,=
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG