Thursday, March 3, 2011

SEJENAK

sejenak aku nak terfikir sebab bende nie selalu datang hinggap kat kepala otak aku . kenapa susah nak lupa haa . orang yang sama muncul dalam hidup . manusia yang hampir hampir jatuhkan hidup aku . bukan hampir tapi memang aku dah jatuh tersungkur . tapi aku cube untuk bangun dengan semangat aku sendiri . walaupun hakikat yang terlalu kukuh aku memang cukup tak kuad untuk tempuh nie semua . aku tetap cube untak aku . bukan untuk orang lain . kenapa aku . kenapa bukan orang lain . sudah terlalu cukup dengan apa yang aku terima selama nie . sungguh aku merayu . pergi lahh dari hidup aku . aku dah tak sanggup nak telan semua . yang aku nak cume kebahagiaan hidup aku dengan dia . aku dah tanak orang lain rampas hidup aku lagy . kali nie memang kukuh untuk aku pertahankan hidup aku sendiri .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG