Sunday, March 20, 2011

SEDIH LAGI .

post by miera imani .

awak saya nak mintak maaf sangat sangat dekat awak kalau saya tak bule hepykan awak sekarang . bukan tak boleh tapy entahh lhaa . macam tak rase ape ape . awak boleh cakap tak kesa sekarang . tapi akan datang . haishh saya dah malas nak betekak lagy pasal hal hal yang babitkan hati jantung dengan perasaan nie . sakit awak . tengok jea ganas . tapi dalam hati ade taman tawu . hukhukhuk . tuh kawan saya yang cakap . yelah dengan awak jea saya ade taman . ajaib bin pelik kan . haikkk . kite tak hepy macam dulu . ada 2 sebab . first sebab kite penah lost dulu then nie jumpe balek . second maybe masing masing tak boleh lupe lagy ape yang dah jadi dekat kite . bagy saya dua tuhh jelahh . tapi saya tak tawu lahh kalau ade sebab yang lain or dah ade orang lain yang boleh tembus tembok kite . hope tak macam tuh lhaa kan . tanakkk ! sekali lagy saya mintak maaf . tapi saya sayang awak gemokk . = = ' malu nie pulak tibe tibe .

serius memang sayang kau tahap gaban . rindu aku dekat engkau dah begunung gunung .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG