Sunday, March 13, 2011

BOSAN . MALAS

post by miera imani .



memang bosan ! serius . memang tension bulan nie agaknya bulan malas aku . bulan nie memang aku tak fikir pasal keje langsong . dala sekarang keje dah kene pisah dengan my lesboo ! huhhuuu . mishh her soo muchh damm u noe ! memang aku dah fedup kadang kadang keje . rase macam nak berhenti jea . sampai kan `mak tiri` aku dah menyirap dengan aku . sebab punchcard aku selalu merah . memang chantekk . ramai yang perasan aku tak macam selalu . yea aku pown perasan aku tak macam selalu . kenapa . aku pown tataw lahh kenapa . macam banyak sangat masalah . banyak sangat yang aku kene fikir . tension betoll . ape lagy nak buad . bukan aku sengaje . dah memang aku tak fikir langsung pasal aku sendiri . terlalu fikirkan pasal orang laen . kenape entahh . haishh kusott lahh .
[D]UNIA [U]MPAMA [N]ERAKA [H]IDUP [I]BARAT [L]AYANG [L]AYANG